tisdag 18 december 2007

Julbord med Oslqedaren

Igår var sista dan det här året som vi behövde vara i skolan och redovisa. Adam stompade våran redovisning, fett nice...typ som en smaskig cab 900 i knetthoppet. Sen fick vi reda på att vi ska skicka in en välstrukturerad rapport/bedömning om de andre gruppens projekt. Alla grupper hade fick agera kritiker åt en annan grupp. Hur som helst så blev vi klara med det mesta igår men inte projektrapporten för den var ju inte klar då tydligen, så här sitter jag...två timmar innan deadline, bakfull och väntar på att johan ska logga in och skicka mig den lilla "recensionen" han och adam skrev om deras rapport. COME ON GUYS!

På kvällen blev det desto mysigare, det var nämligen julbord med osqledaren. jag och min tyske kompis började off kvällen med lite glögg hemma hos mig och sen drog vi in till skolan. Glider in lite småmysigt 30min sena, men det var inte så farligt...den andra alex gled ju in 1,5h sen...hur som helst, det var sjukt gott med lite sill och lax och grejor...och det var även ganska smaskigt med lite kokt potatis med köttbullar och prinskorv. Lite smått otippat så serverades det öl i mängder vilket ledde till en mysig fylla. Det tog inte lång tid innan det börjades slå på flasktopparna. En stor eloge till min tyske kompis som TOTALT lyckades spilla ner duken vid vår sida av bordet...han välte sin ölflaska 4ggr, MINST...hur fan kan man lyckas välta flaskan 4 ggr? och de var inte mesigt fyllda heller utan det var fulla flaskor...Jag avslutade denna fina kväll med en promenad från gullmarsplan i kylan...och det var verkligen kallt, frost och grejor..spännande.

So Annie Hao, idag är det game day, 08 - södertälje...det lär bli storpisk från 08s sida...vi ligger nu tvåa men fortfarande 6p bakom plannja, jävla norrlänningar. Speakin of which, ni som ska med på matchen kan ju letta me know...så kan vi mysa liksom.dunja lekte med elden...jag fick in en kinda bra flaskträff på min tyske kompis...kan vara den bästa hittills, den ser inte ut att vara så stor...men allt fick inte plats i bilden, precis som din mamma.mina byxor fick sig en rejäl supersoak...typEn fin gran jag såg på hemvägen, japp det är en lyftkran.

1 kommentar:

Anonym sa...

lyftgran