tisdag 4 december 2007

back to back 1080

Helt okej dag idag...dagen började med ett uppvaknande av rominas döende stereo..fuck vad jag hatar den, den switchar mellan dålig/bra mottagning hela tiden så rätt som det är så höjs volymen galet mycket...får typ en chock varje morgon. Efter att jag inte hittade kontrollen och slutligen satte mig upp och lokaliserade min dator så kollade jag på entourage, närmare sagt typ 5 avsnitt tror jag..är inne på säsong 3 nu...avsnitt 14 i believe.

Sen överraskade stenman mig med ett mysigt hembesök, vi hade en showdown i skate...slutligen blev jag the champ...planerar å att bli den första mannen ever att sätta en 1260 på ea skate, har vart nära men nej..."värsta" tricket än så länge är ju back to back 1080 som nån dude hade satt...well, now we're two who master that skill.

So the fuckin part this time är när jag och stenman hookade upp våran fina ministudio. Bjduer på en bild i sann Compton-Ass-Gangstas-anda.

Inga kommentarer: