söndag 30 december 2007

Happy New Year, Feliz Ano Novo, Gott Nytt År osv.

Imorgon är det sista dagen på detta år. Gick rätt så snabbt faktiskt, snabbare än vad jag trodde. Lite synd bara att sista dagen på året ska vara en måndag...lite dumt planerat Gud? aja, om några år så stämmer det bra iaf. The fuckin part denna gång är att adam kommer att anlända i borlänge 16.08 imorgon och då ska jag picka upp honom och min fina Moët & Chandon som har stått å väntat på denna fina kväll. Så om ni känner för att sitta och titta på en kul snubbe så ta tåget mot borlänge/falun som går från stockholm runt 13-14 imorgon.

Jag har ett problem btw, ska skaffa nytt bankkort och funderar på vad jag ska ha för bild på kortet. Me julie tyckte "varför har du ingen bild på dig och mig för? det tänkte jag ha på mitt kort...." fuck that tycker jag (so fuckin hardcore). Jag är sugen på nån skön skate/snowbild. Grabbar ni behöver inte oroa er för att jag kommer dra era ansikten genom nån slampas skinkor, jag har tänkt ha en lifestyle bild. Duger nån av dessa eller har nån nåt bättre tips?

Inga kommentarer: