måndag 3 december 2007

i think im in luuuuuuuuuuuuuuuuv

Julfesten i lördags var mysig, käkade lite tilltugg och minglade lite. Kvällen avslutades med Sångartäfvlan (inte felstavat) på kåren...endast två sektioner tävlade (Indek och Samhäll)...vi såg inte uppropet av vinnarna men samhäll lär ha vunnit. Det var ett bra mycket roligare arrangemang än vad jag hade förväntat mig...plus att indek tjejen var där.

Skip to the fuckin part...hur som helst, idag var vi och kikade på julklappar ute i sickla köpkvarter...skulle egentligne bara kolla en lite snabbis men vi var där i hela 5 timmar...yeah it totally sucked the last four hours. Men jag hittade en grej som fick mitt hjärta att stanna, En skjorta...och inte vilken skjorta som helst utan en Hugo Boss skjorta. 1295kr kostade den och det fanns endast ett exemplar fick jag förklarat för mig av rövhålet till "säljare". Är 1295kr för mycket för en riktiiiiiiiigt fin skjorta? Jag vet inte vad jag ska göra, it feels like someone took a dump on my chest.
Typ sådär ser den ut, fast min mobilkamera är inte så hajj på att återge färger och detaljer särskilt bra så man ser typ inte skönheten i skjortan but damn, that makes me look good. (more than usual)

Inga kommentarer: