torsdag 6 december 2007

Guitar Hero 3

Igår hookades det möte med antonio som numera älskar vårt projekt....om vi kirrar skiten dvs. Sen "glada" nyheter att ljud-tentan fanns att hämta ut (den delen jag inte ville få tillbaks) så det blev en nervös och kvick gång ner till delfi för att hämta ut tentan och till min förvåning så har jag plockat hem 30p av 50p = godkänt med 5p till godo :)

Då kände jag att det var dags för att ta adam på ballen och sen köpte vi varsin trisslott. Så där satt vi på 7eleven, en lustig grej var att jag köpte en coca cola och då fick jag den av tjejen i kassan, alltså, hon tog en från frysen bakom kassan. Men när adam köpte en direkt efter mig så fick han gå till andra sidan av affären och hämta en egen :D yepp, halva inne, MINST! so annie hao, trisslotterna skrapades och jag stod som en lycklig vinnare! 25 Svenska Riksdaler hade jag vunnit vilket innebar en ny lott med nya förhoppningar. Som inte helt otippat inte gick i uppfyllelse.

Som vi alla vet är det snart jul så julklapparna håller på att inhandlas för fullt (-ish)...Vi har iaf en astonishing julgran mitt i lägenheten med massvis med julklappar under den, och så dricker vi glögg varje dag...aint that nice? so ill just skip to the fuckin part...Jag och adam köpte ett varsitt guitar hero 3 och illa kvickt begav vi oss hem till mig i rusningstrafik med ett varsitt guitar hero som vi inte fick en påse till för att det inte fanns. Det var en spännande tunnelbanatrip hem, rätt så fullpackad kan man säga. Hur som helst, vi kommer hem...jag adam och min tyska kompis och börjar pimpa våra gitarrer med de medföljande stickersen. Adam vågar inte pimp sin så han lät min tyska kompis göra det. Lite strul i början med att den inte ville hitta min gitarr (sändaren alltså) men vi fick det att funka och vi stod så småningom där och "rockade" loss till några låtar på easy-nivån. Efter att min tyske kompis lämnade oss efter typ 2 timmar så fortsatte jag och adam att spela i kärriär läget. Nu har vi gått in på medium nivån and god...that is hard. 4 tangenter istället för 3, låter inte så svårt men det är det. Hur som helst för att göra en lång historia kort så är spelet skitkul så köp det om ni inte redan gjort det, PEACE!


Keep dat in mind fellas, get your game 2g4.

Inga kommentarer: