fredag 14 september 2007

rövknullarläger i sibirien

Satt och hade en trevlig diskussion med fredrik som jag tror urartade lite...men rätt intressant...jag visste inte att de hade såna läger i Sibirien

Alex säger:
jasså..har du knullat nån än?

Stenman säger:
nån projektmedlem?

Stenman säger:
nä..det har jag inte

Stenman säger:
men jag hoppas det kommer

Alex säger:
jaha?!

Alex säger:
jag då?!

Stenman säger:
skiter väl fan i dig

Alex säger:
jag skiter fan PÅ dig...och du ska gilla det!

Stenman säger:
ja det gör jag jävla hora

Alex säger:
ja bra din jävla slyna

Stenman säger:
fan ska knulla dig så jävla hårt nästa gång jag ser dig

Alex säger:
Ja, och när du är klar med mig ska jag knulla sönder ditt anus..jag vill se dig skrika

Stenman säger:
synd för dig, jag kommer inte skrika, har legat i rövknullarläger i sibirien

1 kommentar:

Anonym sa...

ja, det är väl inget jag direkt sticker under stolen med.