måndag 10 september 2007

broke phi broke, we aint got it!

08.15 började skolan imorse, det är terror. Ljud och sedan Foto stod på första hälften av schemat, det är inte så kul som det låter...än. Tilda sen, det var också sjukt segt..förutom en dum kommentar som jag kanske publicerar om någon känner sig intresserade...(inombords dog jag av skratt när jag hörde det)

Mina bebisar är på väg, MAX 10 dagar kvar...men jag får nog inte se de innan den 20e :(
Idag känner jag mig inte som på bilden, vig, spänstig, pigg...varför inte kan ni fråga adam om.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ok, eftersom ingen vågar kommentera så gör jag det:
den där bilden är det bögigaste jag har sett idag (och igår) (och förmodligen imorgon). Och då var det ändå två bögar med rosa solglasögon som hånglade i en regnbågsfärgad vw beetle framför 7-11 idag.

Anonym sa...

glömde att det satt en chihuahua i baksätet