torsdag 27 september 2007

Err 99 from hell.

Fett sweet! Min kamera har fått spel av Err 99 och lär in på service för checkup osv. Vilken tur att garantin har gått ut så att jag slipper betala, fuck. Förhoppningsvis blir det inte så dyrt. På tal om service så har min mobil ballatur, eller ja...den har vart lite skum de senaste två veckorna men den ligger också på service, så ni som försöker ringa mig, maybe tomorrow...har ingen phone rite now.

I måndags hade min tyske kompis med sig sin första matlåda ever till skolan. Han har förut svurit att aldrig ha med sig matlåda men efter att jag förklarade för honom hur mycket han sparade om han hade matlåda när han flyttade hemifrån changade han sitt mind. Dock så var han inte så pass klipsk som man trodde, utan han gjorde soppa och la den i frysen. Självklart när han plockade ut matlådan på morgonen var den en stor isklump. Men inga problem tänkte han, "3minuter åså är den klar" sa han.......riiite. Efter 5min på högsta styrkan i mikrovågsugnen var det fortfarande en isklump så han vred upp 5 till, då hade isen smällt och han tyckte att den var klar.

Det roliga nu när han plockade ut matlådan var att han inte visste hur han skulle få upp microvågsugnen, trots att det är ett klart och tydligt handtag på "dörren". Men våran hero var inte klar efter 1min värmning, soppan var fortfarande iskall i mitten och behövde ytterliggare ett par minuter i microvågsugnen. And that's the story of how brilliant my friends are. Btw, spöade honom på tekken 4 idag. 10-1 blev det...två gånger.
Så här ser han ut:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sista sidan på första sidan säger jag bara...

Anonym sa...

knulla mig