måndag 24 september 2007

newsflash!

Soo wuts nu. min MBP funkar så fuckin bra, i lördags var det sweet utgång. Jag skulle jobba på Olssons Video och that went down, the regular guard wus there så dat wus great fun. Men innan jag fotade så hookade jag och fredrik upp en phat förferre. Började sweet med lite Max-food och sedan öl/tv-spel at ma crib. Tekken 4 blev det, han trodde han kunde spöa mig när jag hade tagit några brew...men icke sa nicke. 21-2 blev resultatet om jag inte minns fel, till min favör. Till råga på allt spöade jag honom med en hand en gång till och med...var tvungen att trycka ner han, sorry.

Efter fotandet och förferre etc. så blev det Solidaritet, helt okej...fett fullt och trångt, men vi är inte de som är dem...vi är de andra. Kul btw att priskillnaden mellan öl på Olssons Video och Solidaritet är rätt stor. 2st öl (50cl) på Olssons kostar tydligen 90kr (ja vi fick betala, wtf?!). Medan 2st öl (33cl) Solidaritet kostar 114kr. Fett sweet, not. Hur som helst så fick jag grinda fredrik och det var mitt mål med kvällen. Jag ville även få han att skrika men är inte säker på den, kanske jag fick honom att skrika inombords när jag trampade på hans fresha Nikes.

Här är lite pixx från i lördags.
Btw, jag har klippt mig.
En söt första bild, vi på Solidaritet...sjukt snygga

sekunderna efter hånglade han upp mig och moonade åt polisen, typ.
bilderna som följer är inte redigerade.



Tydligen så finns det Volvo 740's på Stureplan också, modell Johan Stenman. Sekunderna efter det gled det förbi en ferrari med din mamma in the back.

Inga kommentarer: