tisdag 11 september 2007

15-1, is that what u call training?

"Jag har tränat" sa adam, "jag måste få spöa dig en gång" fortsätter han. Jaha, tänker jag...undrar om han har någon chans...Vi poppar igång Tekken 4 och värmer upp med att unlocka Jin (hans favoritkaraktär). Det roliga var att han fick stryk av Heihachi 3 gånger innan han kom till sista matchen...på easy?

Så småningom var Jin unlockad och vi kan sätta igång. Efter 7 raka segrar av mig så vinner han en gång, och det blev bara den gången. Sen plockade jag hem 8 raka till efter hans vinst och då blev han tvungen att springa iväg till skolan för att göra ett hemtal. Right säger jag, ville inte bli lika utskämd som min tyske kompis när jag förnedrade honom med en 30-2 vinst...kanske var 30-1 till och med.

Idag kom en av mina bebisar, datorn känns som ny igen...500 stora i en extern låda...bättre blir det inte.

om någon har lust att skänka mig en likadan piké som på bilden så är jag tacksam (ränderna var gröna och bruna)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hey mina comobs funkar inte hemma hos dig :P nä u the man alex tekken 4 master bara o erkänna :D

Anonym sa...

adam, säg inget du kommer att ångra sen när alex får yoshimitsus svärd uppkörd i röven 15 rundor i rad när han och jag har våran ultimate tekken 4 showdizzown.