tisdag 18 september 2007

im sorry

Har missat några updates därför missar jag också en massa action...idag fick vi iaf leka med skolans värsting kamera, Sony HDV nåt...den kan iaf filma i hd format och kostar 85000kr. Min baby är iaf fortfarande på väg..har jag tur får jag se den imorgon men det vette fan att döma av hastigheten på tysken som kör paketet.

Idag hade min tyske kompis turen på sin sida när vi spelade biljard, han vann med 3-2...men bör nämnas att han fuskade till sig en vinst. Det sista han sa innan han vann var "Det är som att Gud vill att jag ska vinna", och han hade visserligen rätt...för bollarna la sig perfekt..men men.

Hittade en kul artikel som jag tydligen hade uttalat mig i...im popular, fresh!
http://www.dalademokraten.se/ArticlePages/200603/25/20060325105305_Administratorer979/20060325105305_Administratorer979.dbp.asp

CHRIS BROWN! It might suck the first time...men sen blir den fett bra.

Inga kommentarer: