söndag 6 september 2009

Tiden går fort när man har roligt

Verkar som att det var ett tag sen jag uppdaterade, känns som det var igår men men.

Hur som, Det som har hänt är att jag har nu sett District 9...Den var inte lika bra som jag hade hoppats på. Kan iofs bero på blockmongot bredvid mig som satt och skrattade filmen igenom. Jag och min lady passade på att dra en brunch idag med ida och markus. Sedan gick vi lite på söder innan vi begav oss hemåt och kollade på män som hatar kvinnor - grymt bra film.

Jag har även hunnit med att spöa stenman i fifa...en hel del faktiskt.

Nu ska jag passa på att slagga, imorgon ska jag tydligen spela basket men nu verkar det som att mor min kommer till stan en snabbis för att åka på kryssning och ville att jag skulle försöka hinna träffa henne innan de går på båten. Vi får la se hur det går med det.

Ps. Jag har hittat mitt nästa inköp i kameraväg, har jämt velat ha ett macro så nu tycker jag det är dags...blir nog en present till mig själv, antingen julklapp eller födelsedagspresent :) Så om nån vill bli av med en Canon EF 100/f2.8 Macro så holla at ur boy!

PEACE!

Inga kommentarer: