fredag 25 september 2009

Löning and a one time experience

Idag var det löning, och även öppning av h&m på drottninggatan. Jag lovade romina att vi skulle köa för de tvåhundra första skulle få presentkort på 200kr. Självklart innebar det kö i två timmar. Så vi köade, och yes det tär på kroppen att stå på hård jävla asfalt på en plats och köa i två timmar. Sen när de väl öppnar så exploderar typ kön och alla jävla fjortisar som stod i kön förstår inte innebörden av spärrband vilket innebär kaos som kunde gått riktigt illa och självklart inga presentkort för oss. Det var första och sista gången jag går på en sån där jävla butiksöppning, det är bara löjligt.

aja, löning...sjukt sweet. Samt lite jobbigt, insåg att jag måste köpa en resväska still. Samt även en ryggsäck, och handbagage till resan. Har en idé om att köpa väskorna jag vill ha i america, de är så sjukt mycket billigare där. Med betoning på sjukt. Resväskan jag vill ha kostar som sagt 2lax här i Sverige och 600kr där...bra surt.

Nu ska jag sova, imorgon blir det jobba. Jävlar vad jag ska sälja kameror, det är fan nästan synd om kunderna, jag ska sälja så jävla mycket kameror så det är fan sjukt. Jag skäms nästan lite över så mycket kameror som jag ska sälja.

Godnatt!!

Inga kommentarer: