tisdag 22 september 2009

Long day

Ja idag har det vart en lång dag. Mitt schema för dagen har sett ut enligt följande: vakna, skippa frukosten och går direkt på lunch, borsta tänderna och göra mig i ordning, kolla på how i met your mother efter lunch, åka in till skolan, intervjua ny fotograf till osqledaren, hänga på kontoret lite, bege mig hemåt, handla på ica, bli nekad att handla på ica av mitt kontokort, bli godkänd av mitt kontokort efter att ha lagt 109kr kontant, komma hem, packa upp varorna, göra Compton Ass Terry till Greatest Of All Time (G.O.A.T enligt fight night round 4, lite roligt), laga mat, äta mat samtidigt som kollar på oth, kolla på tv, fixa lite med flameboy, kolla på hells kitchen, borsta tänderna, klä av mig och slutligen gå å lägga mig där jag är nu.

That's a day in the life of Alexander Biledt...på ett ungefär.