fredag 18 september 2009

Bakfyllefredag

Igår var det som sagt test av hangoutplace, dock så var stället som vi egentligen skulle testa aningen litet så vi begav oss istället till slussen och södra teatern. Där träffa vi även på Miss D och Big Maaaan (även kallad David). Så efter ett gäng öl avslutas kvällen med att jag somewhat står och pratar portugisiska med ett par peruaner som pratar en jävligt skum blandning av portugisiska-spanska. Jag frågade vad de talade och de sa att de pratade spanska sådär men att de pratade portugisiska. Var lite intressant, vartannat ord var spanskt och vartannat portugisiskt.

Nu sitter jag här och är bakfyllehungrig trots att jag för två timmar sen tröck i mig en matlåda, den var iofs inte dunderstor men ändå. Får se vad som händer ikväll, blir nog mys med en film framför tv'n. Imorgon vankas det flygs nollegasque, undrar om jag lär köpa en ny tie. Gick precis igenom min samling med slipsar och det är mest randiga och i rätt mörka liknande färger. Ska nog ha en rosa skjorta under kavajen så får se om jag hittar nåt som passar till det.

Dessutom så firar flygsektionen 40 år i år så de har en vecka i oktober med massa fester och grejor, och självfallet en fet jävla bal. Typiskt nog är min dam med i jubelkommitén vilket innebär att jag är obligerad att gå på balen. Så om nån har en frack (nej ingen nollningsfrack) att låna ut är jag öppen för förslag, pallar inte punga upp 1500kr för att hyra en frack. Gärna något i den här stilen,

PEACE!

Inga kommentarer: