torsdag 3 september 2009

Alrite sun I got sum good news and sum bad news

The good news are, jag fick godkänt på portugisiskakursen (also known as 15hp right in the pocket). Och de dåliga nyheterna är självklart att jag kuggade elektrotentan...med en halv poäng...för tredje gången (true story, jag har kuggat elektron alla gånger jag har skrivit den med 0,5p). Idag intervjuade jag och m-2-da-a en gurl som ville skriva för osqledaren, gick sweet as hell. Verkar som att det blir en del intervjuer framöver, är många nollan som vill vara med och göra tidningen.

Såg Dance Flick nyss, trodde den skulle vara roligare. visste att storyn (eller det som den nu bygger på, gamla dansfilmer) skulle suga men trodde den hade bättre punchlines.

Det är snart dags för årets sista grill, det är fan höst ute...idag var det mörkt ute vid 20.00, det är ju bara way to early. Därför ska det nog grillas nu i helgen och nästa helg också, har en del grillbriketter som ligger och väntar på att eldas upp.

Nu ska jag slagga, är death-tired som man säger.

PEACE!

Inga kommentarer: