torsdag 16 juli 2009

Watchmen

Äntligen har jag tagit mig igenom denna omtalade film. Trodde aldrig att jag skulle se den efter att jag för drygt ett halvår sedan fick beskedet att min kära fröken och i stort sett hela hennes sällskap somnade när de såg den på bio. Detta är något som jag tror är sant då jag och min homebwoi addy också däckade till lite framåt slutet. Hur var filmen då? ja jag är lite osäker...hade den vart en timme kortare hade den fått en fyra av mig...av hundra...nej men så kass var den inte...men ganska jobbig.

Nästa vecka far jag och min dam på semester...det blir en klassisk roadtrip ner mot sydligare breddgrader (läs västra götaland) för att hälsa på farmor och sedan även en sväng ner mot götlaborg för att visa de där goa gubbarna vart skåpet ska stå. Jag är sugen på att åka till skara sommarland också...de tar ju bara typ 250kr inträde...vore sjukt kul. Vet inte om hon tycker det dock, men jag förstår inte hur man kan tycka det är tråkigt att ligga i en vattenrutschbana som man kommer upp i 100km/h i...det är ju bara awesome!

Nu är jag sjukt trött...ska bli skönt med "ledig" dag imorgon...godnatt!

1 kommentar:

Tequila sa...

Kan du uppdatera!!!! använd telefonen!