måndag 27 juli 2009

semester

Så nu är min och min frökens semester över. Det har vart en grymt skön vecka med ett riktigt bra avslut (liseberg och götet). Känns riktigt dåligt att sommaren snart är över och man ska påbörja ytterligare ett år på kth. Skönt dock att det är sista året med kurser (förhoppningsvis).

Hm...har inga bilder att bjuda på...vi tog inte så mycket bilder under semestern :( Dessutom lyckades my dearest friend fuckface (även kallad erik) droppa rominas nya kamera i backen så den typ halvt paja. Var väl inte veckans höjdpunkt. Men den funkar fortfarande, om man startar den på rätt sätt d.v.s.

Nu måste jag gå å lägga mig, upp och jobba imorgon så jag kan köpa mycket leksaker...eller börja spara till lägenhet. Det är ju trots allt inte så lång tid kvar innan vi blir utkörda ur våran nuvarande lägenhet :/ Bara 200.000kr kvar till kontantinsatsen...bidrag tas gärna emot. "Gör som Zlatan! Skänk pengar till en välbehövande student." som vi säger.

Inga kommentarer: