onsdag 22 juli 2009

roadtrip, transformers och massa med gott

Yes, nu har vi spenderat två dagar här hos farmor och är inne på sista heldagen. Igår kväll var vi äntligen och såg på transformers 2...i en skitliten biograf. Men det var en okej film, inte bättre än ettan, men inte superkass som alla säger. En normal actionfilm iaf med lite comic relief.

Jag säger att det är nå jävla sommarjobbare som sitter och siar vädret just nu för de har jämt fel. Det har ju stått att det ska va dåligt hela veckan men det har faktiskt vart ganska bra väder...just nu har vi till exempel strålande sol med endast några lätta moln på himlen. Får se vad dagen har att bringa...med lite tur så beger vi oss kanske till skara sommarland.

Jag är lite ledsen också, junkyard har ju sin feta rea och jag hade tänkt inhandla den där resväskan som jag har tjatat om så länge...men nej, självklart tog den ju slut igår/förrgår natt. men jag är inte den som är den.

Har ännu inte tagit nå bilder, men jag får ta och slänga fram kameran nu känner jag så jag får lite bilder från våran mysiga roadtrip. Nu är det dags för frukost, hejdå.

3 kommentarer:

Emil sa...

Inte för att vara den alex, men transformers 2... iiiiiinte världens bästa film direkt... det roligaste i filmen var "Thrust the matrix into his core"... och det var nog inte ens menat o vara kul... nej inte ens för att vara action var den värd o se.

Alex sa...

nej jag håller med om att det inte är världens bästa film...är lite osäker på om den var värd 95kr på att se också...men många tuffa scener med mycket explosioner :P

Johannes sa...

Erkänn att du ville att Twins skulle dö på brutalast möjliga sätt