tisdag 7 juli 2009

Mr. Lonely

Yezzir dat's me...jobbade ensam idag på avdelningen vilket var ganska så segt...ännu värre var det att det jämt var folk som behövde hjälp, aldrig en lugn stund. När jag väl kom hem blev det mitt egna lilla mästerverk - pasta carbonara med köttbullar och en kall öl till, väldigt gott. Nu ska jag kolla på en film och sova tror jag.

Nu har jag bara en fundering...hur ska jag hänga upp mina nya tavlor på betongväggen hemma? De andra som hänger verkar sitta på nån spik, verkar funka bra...vette fan om man pallar att borra i väggen...just in case det blir skitkasst.

Aja nu blir det till att kolla på film, Duplicity ser det ut som att det blir.

PEACE

2 kommentarer:

Bauhausexperten sa...

Tavelkrok för betongvägg, även kallad x-krok ;)

Alex sa...

redan kirrat med spikar och grejs som fanns hemma men tack ändå :)