fredag 17 juli 2009

Ledig dag

Gött, gårdagen bjöd på fint väder och skönt häng. Börjar med att jag och J går till
SNS och kollar på sneakers. De hade fått in ett par sjukt limiterade Mr. Cartoon skor (yes liknande de jag fick i födelsedagspresent av far min), dessa var dock ett välgörenhetsprojekt för att stödja lance armstrongs kamp mot cancer. Dock var de slut i min storlek...lika bra det, romina hade nog inte vart så glad om jag hade lagt 2300kr på skor precis innan vår semester.

Passade även på att svänga in på en riktig HiFi butik och kolla om de hade de där högtalarna som jag suktar efter...vilket de självfallet hade. Så snubben i affären riggade de i deras testrum och körde på några låtar...det är verlkigen helt sjukt hur man kan bli häpen av att höra något så vackert, något så klart och tydligt...yezzir när nästa lön rullar in blir det nog ett par högtalare...det blir min sommarpresent till mig själv :)

Var egentligen sugen på att köpa en wakeboard men jag har ingen båt, och det känns lite ovärt när stenmans båt ligger i ludvika och vi bor i sthlm...man är ju trots allt bara där på somrarna...det får nog vänta tills jag köper båt :P

Aight nu är det off to work som gäller, 12-20 idag...

1 kommentar:

Emil sa...

Så det e pga bloggen du måste upp två timmar innan du börjar jobba!