torsdag 2 juli 2009

Ludvika dag 2 och 3

Så dag 2 här i Ludvika bjöd på sol ett tag...sen bjöd det på åska, blixtar och översvämning...lite sådär lagomt passande. Inte en särskilt upphetsande dag allt som allt...Jag och min fröken begav oss ut på dalarnas vägar för att inhandla lite prylar ute på lager 157 i sågmyra. Blev inte dödsmycket inhandlat men mysigt var det.

Dag 3 å andra sidan bjöd på mycket wakeboardåkning, bad, sol, ännu mer wakeboardåkning och avslutningsvis grill på kvällen.

Idag beger jag mig hemåt till sthlm igen...ska jobba hela helgen, känns lite sådär...men vädret ska ju suga så det är väl lika bra antar jag. PEACE

1 kommentar:

Vilde sa...

Om man som jag inte ser på bild två att din kompis sitter ner så ser det ut som han har grym balans och ganska gehj hållning...