torsdag 11 juni 2009

Smafotade javlar...

Har ringt runt och det visar sig att dunksen som jag vill ha inte finns i min storlek har i sao paulo. Hittade en av sydamerikas storsta graffiti-affarer pa copacabana i rio som hade postat skorna pa sin blogg. Sa jag ska prova lyckan dar nasta vecka. Har blir alla forvanade nar man sager att man har 45 (43 i brasilianska storlekar) i skostorlek. Det narmaste jag kunde komma var ett par 44or har i sao paulo, dock sa suger det att ha for sma skor sa njet.

Men det blev en tur till nat nytt shoppingcenter som hade invigning igar...ett av latinamerikas storsta appearently. Hittade en surfaffar med sweet dealz pa surfshorts. Fick med mig tva par surfshorts hem och en tisha for ynka 900kr. Mad nice! Istallet for 700kr per shorts som det ar i svea rike.

Idag blir det till att slappa. Regnade en del imorse men nu har det slutat och det verkar som att det kommer klarna upp till eftermiddan.

Bilder kommer laterz, PEACE!

2 kommentarer:

Tequila sa...

du kasnke borde åka ditt och testa i alla fall, man vet aldrig

Alex sa...

Nja...ar ratt omstandigt att ta sig dit. Tar typ over en timme...och forst maste man ta buss, sen tranga daliga tag och sen till sist tunnelbanan och sen far man ga...kanns inte sa lockande for att testa ett par tranga skor.