tisdag 16 juni 2009

PixXx

Japp nu ska jag försöka slänga upp alla bilder är tanken...eller iaf en del. So here it goes!
Oh yeah jag får ligga! skämt åsido, det är min kusin...
De fyra musketörerna: Dudu, Chefen, Gabriel och Tatyana
Jag, min kusin Dinho och hans tjej Bianca
Ehm, på 18e våningen på högra sidan bor vi...rätt sweet.
Utsikten från hotellrummet är väl okej...inte direkt samma som från mitt penthouse i HS...
Copacabana är ganska lång...och bred
En mysig och god frukost på copacabana efter 6 timmars bussresa

4 kommentarer:

Tequila sa...

SKANDALL!!! ingen gurarana på den första bilden. DET ÄR SKANDALL!!!

fredrik sa...

daaayyuummm niggga

Alex sa...

jodå guaranan fanns där...finns nu i 3.3 liters förpackningar. rätt sweet. Tror dock den befann sig i någons hand vid tillfället bilden togs.

Vilde sa...

Sa du inte att kusiner hade sex???

...Does your girlfriend know?...