måndag 15 juni 2009

Chefen coming live strait from copacabana

True fucking story. Sitter pa 18e (yes det är fler än 12 då får man skriva siffror istället) våningen och glassar. Ska strax iväg och få i oss nån smaskig köttbit tillsammans med en god caipirinha. Vet inte riktigt where to start. Internet på hotellet kostar 2kr/min så vi snyltar på grannhotellets internet...förstår inte riktigt varför det är så...är trots allt ett femstjärnigt hotell med det mesta...men inte gratis internet för boende? Självklart bor vi även tillsammans med the world's finest - Hells Angels living all over the place. True story, det är nåt världsomfattande årsmöte för Hells Angels här så det kryllar av mc-knuttar i sina skinnvästar från alla världens olika hörn...De ser trevliga ut :) Tänkte jag skulle dra ut och festa med de så man slipper trubbel...de har säkert inget emot det.

Var ute och gjorde Sao Paulo osäkert iförrgår också...det var bra mysigt...och jävligt fint.

Just idag hatar jag att jag har 45 i skostorlek. De där fatass kicksen som jag postade på bloggen häromdan finns bara upp till storlek 42...jävla småfotade jävlar...

2 kommentarer:

pimp j sa...

you fucked up son, borde stå "yes det är fler än tolv" och inte "yes det är fler än 12"

Alex sa...

are u sure? för att jag tror att man skriver tolv som 12 och elva som ALVA...knaamsayin?!