onsdag 10 juni 2009

It's raining men!

Yes nu bjuder brasilien pa det trakiga vadret med massvis med regn. Inte sa mycket nytt att rapportera harifran. nyss foll loro (papegojan) ner fran sin lilla pinne och da var Luke (hunden) snabbt fram och attackerade han..hehe...sag ratt kul ut nar luke sprang runt med loro i munnen...fast inget hande...bortsett fran att luke fick stryk av hilda sen.

Inga nya bilder blir det i detta inlagg, dock en video pa min kusin nar han breakdancar som jag hittade pa youtube. Det enda som fattas en trist dag som denna ar att sitta inne och mysa med min froken framfor en film....nu far jag istallet mysa ensam med hunden i soffan.

3 kommentarer:

stenman sa...

Hunden är ju trotsallt människans bästa vän, s det är ju itne fyskam!

J sa...

hoppas att du menade mig med "min fröken"

Alex sa...

ehm...of course i did...jag menar...vem ar den andra personen som har nycklar till mitt hem?