torsdag 25 juni 2009

Cykelmeister alex

Jag är nu back i estocolmo för lite work...och solen skiner som aldrig förr...typiskt. Och grädden på moset är att det kostar 700kr för ett månadskort hos SL...crazy shit...hur fan ska man ha råd med det. Men jag passade på att bege mig till cykelaffären tvärs över gatan och pumpa min bike och sätta på nya bromsklossar...så idag blir det till att cykla till jobbet....såg nyss att det var ca 5km...det är en liten bit...men det borde gå på 20min, eller?

Igår kväll fick jag sällskap av mr. and mrs. tysk och det spelades singstar och käkades very god mat. Nu har jag packat upp väskan här hemma vilket känns quite good i must say. Nu måste jag hurry upp och göra mig i ordning inför work...peace!

5 kommentarer:

fredrik sa...

men lal, 5 km är ju ingenting ?!

Alex sa...

men sen är det typ 3km uppförsbacke

Johan sa...

vilket i sin tur är 3km nerförsbacke också

Alex sa...

på vägen hem ja...

Johan sa...

3 - 3 = 0, alltså ingen backe alls