fredag 10 oktober 2008

Slutspurten

Nu har jag dragit ut på att skriva den här slutuppsatsen i en vecka. Det är dags att greppa tjuren i hornen och ta smällen. Så jag har med andra ord precis börjat på en uppsats, 3000ord ska befinna sig på papper innan tisdag...eller ja...ca 3000ord iaf. Så med andra ord blir det en lång fredagkväll, lördag (fest på lördagkväll) och lång söndag i guess...väldigt lång söndag...frågan är ju egentligen hur lång tid det tar att skriva...om man verkligen kommer in the zone så går det ju lätt att smattra ut 2 sidor på typ 2 timmar...bara det är 1000ord...fast sen så ska det ju vara väl valda ord och inte vara en massa skitsnack som det vanligtvis brukar vara.

Idag fick jag äntligen mail från Canon att de beklagar att jag inte har fått mitt pris än och att det berodde på att de hade tappat bort det, och sedan funnit att ett av deras demoteam hade packat upp den och använt den. Så de hade nu beställt en ny kamera som jag kommer få nästa vecka, :) la någon märkte till att jag använde ordet "att" 5 ggr i föregående mening ? fan vilket jävla bra ord att är egentligen...att göra, att ta, att gå...bra skit.

Inga kommentarer: