söndag 12 oktober 2008

Forum Nacka fest och storyn om hur jag fick en till flickvän

Gårdagen var nice, riktigt nice faktiskt. Jag fick aldrig se Danne från data däcka, men han sa att det var målet för kvällen. Maten de bjöd på var lite halvdan, kycklingen var fin...men det vi trodde var potatissallad visade sig vara nåt helt annat och smakade som adams fotsvett efter ett fint jobbpass på McDonalds. DJ Love Boat stod för musiken (oh yeah, funk från 76-86), oh yeah...we all got on the loveboat. För övrigt så var vi på Dieselverkstaden, helt okej ställe...om man bort ser från alla sär skrivningar (HE HE). De hade en hel meny full med särskrivningar, jag fann det hela mycket lustigt.

Vi stod på dansgolvet i stort sett hela kvällen och körde hårt, vi lärde varuhuschefen dansa och han lärde oss dansa, haha. Och nu till berättelsen om hur jag fick en till flickvän. Jag, Gustav och Kim är på väg ut för att ta lite luft, och på vägen ut ser jag Louisa sitta på en stol omringad av massa tyska byggarbetare som gör allt för att få till det. Hon såg lite vilsen och rädd ut så jag gled fram till henne för att kolla läget, då börjar tyskarna prata med varandra och peka på mig typ. Sen frågar de "Boyfriend - Girlfriend?" och pekar på oss bägge, Louisa nickar och säger "Yes, Yes!" och jag nickar också. Då säger tyskarna "Good Luck" och drar, hahaha. And that kids, is not the story of how i met your mother.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahahha du anar inte hur tacksam jag är för det! de var så sjuukt jobbiga :P