torsdag 23 oktober 2008

Mitt andra sälj

Idag var det alltså premiär, och jävular vad vi sprutade ut kameror..åt alla håll och kanter...så jag tänkte fortsätta den här metaforen med oskulden...jag har idag lyckats få till det med en spansk, en brasiliansk, en engelsk, en japansk, en chilensk, en kinesisk, en polsk, en turkisk, en afrikansk, en amerikansk, en syrisk, [...], en svensk tjej. Och jag har sålt på engelska, svenska, spanska och portugisiska...WADUP! oh yeah, im the boss.

Med ett sånt här maxat inlägg kommer självklart en maxad bild, den som är först på att gissa rätt på vad som händer på bilden får en kram och en godis.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ni försökte ta en hopp-bild men hoppade för tidigt. Where my candy at?

Alex sa...

EYYY! man får inte fuska! du får din candy imorgon foo'

Anonym sa...

Okej eftersom jag är en expert inom området måste jag säga att det helt korrekta svaret är att ni försökte ta en hopp-bild men hoppade för sent. Tyvärr j-bird, godiset är mitt!

Lovisa sa...

Jag har redan fått både kram och godis! WADUP! Visst då alex? :D