måndag 13 oktober 2008

IT-bubblan spricker men Framfab består

WADUP! jag är nu klar med min uppsats, eller ja, klar med första utskicket. Sedan ska min uppsats bli söndersågad av adam. Jag firar så klart detta med att lira FIFA09 och jag citerar Henrik Strömblad "Vilken kanonöppning på den här matchen, mål redan efter en minut!". True story, medan jag skriver det här inlägget spelar jag och gör mål...japp jag kan göra två saker samtidigt.

Btw, nån som vet hur man installerar en ny hdd i en MBP...eller ja, rättare sagt, nån som installerat en hårddisk i en MBP förut? i såna fall får ni gärna hjälpa till så jag slipper punga upp 1400kr bara för att en affär ska byta åt mig. Rominas hårddisk har nämligen dött så jag ska nog passa på att köpa en ny hdd så kan hon ta min. Eller så köper bägge nya, min lär ju också kola snart med tanke på att när min dator gick i backen så landade den precis i det hörnet där hårddisken ligger. Så den är nog redan lite skadad misstänker jag.

Här har vi ett helt galet ass från i helgen, man kunde seriöst ställa saker på det. WADUP!
"I like big butts and i cannot lie! u other brothers cant deny..."

Inga kommentarer: