lördag 18 oktober 2008

En Odd mindre...

Igår var en jobbig dag ända från starten, den börjar med att jag vaknar upp bakfull, as in jättebakfull. Dagen började med ett fint oppositionsseminarium där jag fick såga adams text och han fick såga min, mycket roligt...ish. Sedan hookade vi våran feta presentation (som läraren för övrigt frågade efter så han kunde visa andra vad man gör på den här kursen). Höjdpunkten på dagen var när postsnubben ringde och sa att han stod utanför med ett paket från Canon till mig...very NICE!

Jag hann dock bara leka med kameran i cirkus tio minuter innan min käre far ringde och berättade att min farfar hade gått bort tidigare på dan. Man kan ju kort sagt säga att detta inte är den roligaste nyheten man kan få höra. Men men, som min pappa sa "Vi kommer alla gå den vägen", det är bara att acceptera det även om det suger.

Hoppas du har det bra farfar, jag saknar dig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Alexander,
Det var VÄLDIGT fint skrivet och ett väldigt fint foto.
Vi är alla lite nere nu, men vi kommer alltid att ha fina minnen. vem vet om vi inte möts allihop en dag igen...