onsdag 3 september 2008

Nollepubrunda

Igår var det alltså den efterlängtade nollepubrundan. Vi började off kvällen med att powerdricka hemma at my crib för att sen skynda oss in till skolan. Måste säga att jag är GRYMT besviken på alla deltagares initiativ. Men jag måste även säga att det var kul att stå i kön till kemi i en timme för att sedan vända när vi väl kommit in, för jag sa ju inte att det skulle suga där inne, nej nej, det gjorde jag inte. FUCKERS! För att summera kvällen, roligaste stället med bäst öl, bäst tryck och bäst musik: FLYG! och det var väl dit jag ville från början? men neeeej. hur som helst, ni som hoppade ur kön missade hela kvällen, för det innan var ju fett kasst...i mitt tycke. Dessutom träffa vi romina där och hon var fullast av oss alla, vilket var rätt kul för en gångs skull. Hon puttade till mig typ 41234913ggr så jag spillde ut öl över mig och stenman, sen så sprutade hon vatten, drinkar med mera på oss, kul...ja det är inte lätt. Fast det är rätt åt henne, hon försov sig imorse, HE HE.

Jag summerar kvällen med bilder, . (om ni inte fattade det hemliga meddelandet i detta blogginlägg så låt mig clearifya: lyssna på chefen när han talar, han har alltid rätt)

2 kommentarer:

Anonym sa...

gjorde jag inte alls....kom precis ii tid

Anonym sa...

vart är fyllokorten på romina??! vill se!