fredag 19 september 2008

MediaMarkt

Igår var första dagen på mitt nya jobb...mediamarkt, rätt fin början, poppa en flaska champagne kl. 08 på morgonen var inte så dålig, följt av en båtfärd som slutade med att vi gick på grund och blev ståendes i två timmar väntandes på en båt som kom och räddade oss. Sen anlände vi till en camping där det var tävling, mad nice! vi vann dock inte men vi hade sjukt trevligt.

Självfallet var det fest på kvällen och självklart stod jag och min roommate för förfesten och efterfesten. Skönast var att nån snubbe på efterfesten typ la sig på min säng, och totaldäckar. Så vi skiter i han och fortsätter festa, sen när hans polare ska dra så försöker vi väcka honom, går det? Nej, inte ens nära. Vi står seriöst och skriker för fulla lungor rakt i hans ansikte, han rör inte en min. Vi får idéen att lägga ner honom på golvet, väger han för mycket? Ja han väger för mycket. Så vi lät honom ligga kvar så fick jag inkvartera mig hos min roommate i våningssängen, sagt och gjort. 4 timmar senare ringer mobilerna (klockorna) och självklart är vi fortfarande fulla. Så pass fulla så jag inte ens visste att det var min mobil som ringde, iofs jag har inte haft den så länge...men jag borde ju känna igen signalen vid det här laget?

Hur som helst, vi ligger kvar och myser/gör damage control för att se hur kapabla vi var att röra på oss. Vi hör att snubben som däckade också vaknar och börjar gå runt i stugan, så vi öppnar dörren till vårt rum. Han går mot vårt rum, öppnar dörren lite mer, kliver in och säger: "Tjena, Danne från Data" och håller fram handen...hahaha, går det seriöst att starta dan på nåt bättre sätt, vilken jävla skön snubbe...haha.

Aja nu ska jag spela skate över det här fina infrasystemet som kallas internet med stenman, peace.

Inga kommentarer: