söndag 7 september 2008

Efterfrågan av fyllebilder

Tack vare alla kära brev som strömmat in angående bilder på romina full, så har jag nu fått tag i en på facebook som beskriver ganska bra hur hon var hela kvällen. Jag antar att hon, som trots allt inte läser min blogg (not). Kommer tvinga mig ta ner bilden någonstans imorgon eftermiddag (måndag). Så jag postar länken också ifall ni läsare är för sega för att se när bilden finns här :)

Så, ENJOY!


--------------------------------------
EDIT: (den är inte kvar)
--------------------------------------
http://www.new.facebook.com/album.php?aid=51410&id=684471079#/photo.php?pid=1248493&id=684471079

2 kommentarer:

Lovisa sa...

Jag och signe lyckades med kvällens uppdrag - att få romina full =D

Alex sa...

Ja, mycket bra jobbat. Det är inte varje dag :)