måndag 15 september 2008

Lugna Favoriter

Sitter vid köksbordet som ser precis ut som adams lägenhet gör i allmänhet (sorry adam, u had it coming). Det ligger böcker och pennor överallt. Men det blir inte bättre av att man städar för nästa dag sitter man ändå här igen med alla böcker över hela bordet. Vi lyssnar på lugna favoriter och myser,vi avnjöt nyss en fin middag i form av spaghetti och köttfärssås och ett glas vitt vin till, classy. Nu börjar jag bli riktigt seg så jag ska nog ta och sova. Godnatt!
Btw, för er som inte kolla länken jag postade lite längre ner...jag har vunnit den här tjockisen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har ju städat, va fan när va du här sist jo när jag flytta in!

Alex sa...

Enligt ryktena är det värre än när du flytta in, så i'd rather not ändra min vision på hur det ser ut :)