tisdag 9 september 2008

Hösten är kommen

Höstterminen har verkligen börjat, har knappt gått i skolan i en vecka och jag har redan fått skriva två uppsatser och sitter och skriver på en till textreflektion nu som ska in på torsdag. Goddamn, för det första så hatar jag att skriva uppsatser, det suger så inihelvete mycket balle, och dessutom suger jag på det. Det är ju därför man valde en teknisk utbildning, för att få hög lön och för att slippa behöva skriva alla dessa jävla uppsatser.

Det värsta är att i en av kurserna har vi en tyrann som skiter i att vi har övriga kurser och förväntar att vi gör ett projektarbete där medlemmarna i gruppen ska jobba MINST 80h vardera! WTF?! Fucker! Till och som bonus ska vi även så klart lämna in uppsatser varje vecka som blir större och större ju längre in i kursen vi kommer plus att det är samma system i den andra kursen, inlämningar typ varje vecka och sen en stor uppsats i slutet som examination. Goddamn vad jag hatar såna här kurser så hårt, så innerligt hårt. Till råga på allt så ska jag behöva gå på nåt museibesök imorgon, wtf?! Man måste allts skriva så inihelvete myket men man måste förutom all läsning också ha tid att gå på museum...

Fasen vad gött det vore att ha en veckas ledighet med bara snowboardåkande och mys...synd att vissa måste skaffa sig en utbildning :/
Här är piffen and the gangs teaser till deras nya rulle. ENJOY!

Inga kommentarer: