tisdag 16 september 2008

Media mellan teknik och kultur

Idag har vart en blandad dag, mycket blandad dag. Börjar dagen med att bli väckt av UPS som ringer och kollar hur de ska komma in i huset. 10 minuter senare befinner jag mig utsträckt på min schäslong kollandes på nya one tree hill, ungefär 40minuter senare ligger jag och storgrinar till one tree hill. Så fucking manligt, i know, men jag är inte ensam, återigen så är det adam som får ta smällen...sorry. Men goddamn, så intense shit! Det värsta är att det var liksom typ broderskärlek, så romina grät ju inte en tår...men där ligger jag och tjuter. haha.

Mellan kl. 19-20 idag så har det handlats finkläder, bland annat byxor till min filippa k kavaj och slips plus näsduk så jag blir HOT tills på lördag. Nu gäller det bara att hooka ett par fresha skor tills lördag, nån som har nåt tips på fräscha finskor?

Skulle vilja ha dessa på mig men jag antar att de inte går under titeln "finskor" :(

1 kommentar:

Anonym sa...

jag hade konstant grus i ögonen under hela episoden tog mig tills nu att komma på den :D