tisdag 12 januari 2010

Reñaca

Var a couple of days sen jag uppdaterade, tror jag. Vad har hänt sen senast? Jo vi var på stranden igår och chillade. Bra nice, som vanligt svinkallt i vattnet så det blev inge bad. Dock så var vågorna fett stora (typ 3m som mest) så det undersöktes om det fanns nån surfschool där...och det fanns det. 245kr så får man hyra bräda och en lektion i tre timmar. Rätt nice, får se om det blir av någon av dagarna nu. Hur som så har jag även blivit lite bränd på ryggen vilket är nice...nej kanske inte så nice. Men så går det när ens kvinna vägrar smörja in en på ryggen i guess. Nu i dagarna ska vi till en vingård också, på fredag probably...blir nog nice.

Har för övrigt fortfarande inte fått nå svar på om min jacket har kommit, den borde ha gjort det men det verkar som att våran blomvattnar och posthämtare inte hämtar posten och vattnar blommorna särskilt ofta...vilket sucks för de skickar ju tillbaks the package efter a while...vilket det borde gått nu om jackan inte fastnade i tullen i en vecka.

Nu ska jag dricka lite öl och chilla mest, fett trött efter att ha gått en hel dag på stan.

Stay black!

Inga kommentarer: