torsdag 7 januari 2010

Just another day in Chile

Igår anlände rominas bro och hans sidekick safe and sounds...nästan iaf, de hade blivit av med ett bagage. Men det dyker nog upp any day now. Hur som, idag vandrade vi runt på stan hela dan. Och inte i viña del mar som vi vart i innan utan nu var vi i valparaiso och vandrade runt där.

My feet are killing me så nu ska jag bara lägga mig och chilla. Hört att det är kallt där hemma, HE HE HE HE.

Have a good one, cuz i will.

Oh and btw tomorrow ska jag till stranden. Glöm nu inte att granris värmer ifall att bilen skulle dö om ni är ute och kör i skogen och bilen skulle dö.


What Valpo is known for

El congresso

Gang signs i parken, romina strikar en bokstavlig crip-sign

Jag tog med mig handikapp-patrullen till parken

Ett gult hus, the houses here are quite colorrika

Gårdagens solnedgång får avsluta dagens inlägg

3 kommentarer:

Lovisa sa...

Jag får krupp, tror jag måste komma och hälsa på er.
Reglerteknik och 15 minusgrader är lätt värt en resa ner till er.
FUSK!

stenman sa...

"Glöm nu inte att granris värmer ifall att bilen skulle dö om ni är ute och kör i skogen och bilen skulle dö" - yeah sweidsh boy!

führern sa...

"sidekick" wtf?!