söndag 24 januari 2010

One night in Stockholm

Första natten hemma är nu avklarad. Är lite besviken faktiskt, igår kväll köpte vi hem fastfood i form av kebab och kebabpizza som skulle avnjutas tillsammans med Surrogates (bruce willis nya rulle). Verkade helt ok, dock så totaldäckade jag under den senare halvan i filmen och har ingen aning om hur den slutade. Så går det när man inte fått nån sömn under flyget. Somnade hårt som en sten efter filmen när jag väl gått och lagt mig. Vaknade rätt okej tid idag...eller ja, romina väckte mig som tur var...annars hade jag förmodligen fortfarande legat och sovit. Nu bär det av till sickla för att handla mat och grejor, kylskåpet är rätt tomt.

Btw nån som vet vad det finns för ämnen som man kan välja att skriva om i mediejuridiken?

Stay black!


Sån här frukost hade inte suttit fel, tyvärr så blev det resterna av gårdagens pizza och kebab för min del.

Inga kommentarer: