fredag 8 augusti 2008

Semester in da house!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!1 (just had to)

Jag är äntligen klar med mitt sommarjobb och 8 veckors "slit". Idag regnar det i vackra ludvika, jag blev väckt av min kära flickvän som tvingade mig att åka och köpa mat åt henne då hon inte hade nån matlåda. Sagt och gjort sitte rjag nu här och är jäääääääävligt sugen på sån mat som jag köpte, synd att jag inte har råd :/ Men jag fick sum good news idag! Fick min mobilräkning, vanligtvis brukar det vara riktiga dåliga news men nu var det gött. Jag betalar inte längre av min mobiltelefon! dvs. jag kan säga upp mitt kontrakt och endast betala typ 69kr*5 istället för 300kr*5. Vilket är mad nice för jag ska byta till telia och iphonen snart. ska bara vänta på att de släpper 32gb versionen, borde komma om typ 1-2 månader så e tär lugnan. Nu ska jag styra upp min musik mapp så den får nån fin struktur, PEACE

2 kommentarer:

Anonym sa...

du kasnke inte bara ska styra upp utan också slänga en massa skit som du har där...

Alex sa...

näh, palla