onsdag 13 augusti 2008

Christie all up in ur grill!

Idag var en fin dag, satt halva dan och letade reda på mina skolböcker som jag till slut hittade. Imorgon ska jag gräva ner mig tror jag, ska iaf försöka. Vi gymmade idag, första gången på hela sommaren, avslutade gympasset med 40min spinning. Satan vad ont i röven jag har, de där sadlarna var fan inte gjorda för min fina behind, de var gjorda för nån supersize fat lady's behind. Damn!

Nu på kvällskvisten myste jag och addy och kollade på lords of dogtown, classic! Och had emycket djupa konversationer. Addy var imponerad över slutet på Metal Gear Solid 4 (yes jag har varvat det nu, 27h speltid) och vi fick ett väldigt vackert samtal.

Addy - Jag undrar när det kommer komma spel som får en att grina.
Jag - Det finns ju redan.
Addy - Va?
Jag - Ja, Tekken. Adam grinar ju varje gång.

HE HE HE, IN UR FACE BIIIATCHA!!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

I don't get it... Adam grinar ju varje gång men vaaa what!! öhh
Han frågade ju om DIG och ja du grinar som fan lär vi lirar tekken :P

Alex sa...

im sorry om jag måste clearifya, han menade som får EN att grina.

But other than that, nice try swarley.

Anonym sa...

hahahahahhahahahahahahahahahahahahahaha

Anonym sa...

Om man slår upp "lame" och "comeback" i en ordbok så är det en bild på alex och en åsna och en länk till din lilla "förklaring" här.

Alex sa...

...sanningen svider.

Heads up, det var ingen comeback. true story