lördag 16 augusti 2008

Last Man Standing

Sista dagen nu innan sanstat-tentan. Idag (söndag) är det tänkt att jag ska lyckas smälla av 3 tentor. Det kan nog gå. Och sen får vi se hur det går på måndag morgon, wish me luck! Jag missade voice'08...eller ja, missa och missa. Jag var så sent ute så jag gick och köpte lite frukost och grejor och gjorde lite mat och kollade på kung fu panda istället :)

Jag börjar bli riktigt sugen på en fin imac nu. Känns som att min stationära bara står där och samlar damm. Det är ju inge bra, it makes me look bad. :P Hur som helst, snart är det löning. Då kan jag äntligen ta och få betala försäkringen på lägenheten. Kul att sånt kostar skjortan också, jag trodde att det var billigt att va student. Jag måste passa på att tacka alla företag som har studentrabatter på 5%, det är ju trots allt nästan ingenting såvida man inte köper nåt för >10000kr.

Inga kommentarer: