tisdag 5 augusti 2008

Aquanova och 2 days left

Sista veckan på jobbet, två dagar kvar. Yepp, hela min själ dansar av glädje. Idag firade vi denna sista vecka genom att åka till Aquanova (äventyrsbad) och bada lite. Jävular vad kul det var, det trodde jag aldrig. Jag fick till och med hoppa lite från trampolinen, det var ett gäng år sen...typ 4. Men jag hade minsann fortfarande takterna, det bjöds på både volt med dyk, volt med 2,5varv skruv, superman volt med dyk, dubbel framåtvolt och självfallet den klassiska målbärgaren. Alla totalstompade.

Sen så åkte vi massvis med vattenrutschbanor, vilket var otrooooligt kul, så klart. Men fasen va gött, 2 dagar kvar sen är jag DONE med mitt sommarjobb, so FRESH. Och jag har feta abstinensen, jag måste fan ha en iphone...min mobil pajar ihop helt nu, inte ens laddaren funkar...känner mig förtvivlad :( jag ska köpa ut mig 3, om de inte ringer upp mig imorgon och hookar nåt sjukt sweet deal...så jens! fucking call me, hook me up!

its calling my name, aaaaaaaaaaaaaaalex, aaaaaaaaaaaaaaaaleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeex.

Inga kommentarer: