lördag 16 augusti 2008

Fredagskväll fylld med plugg, basket och hangaround

Ytterliggare en dag har gått kantad med sanstat-pluggande. Det ser mörkt ut, mycket mörkt ut. Men om man har tur så gör nog förhoppningsvis inte DM tentan utan det är snälle GE som hookar den, då kanske man har en sportslig chans iaf. Idag är det lördag och det är voice'08 i kungsträdgården. Jag vill gå men nää, jag har ju ingen att gå med. Inte ens addy, han ska ju tydligen på nåt superviktigt pluton-reunion. fucker :(

Idag har jag vart ganska flitig i pluggandet faktiskt, har snart redan gjort två tentor och mitt mål låg på 3 tentor idag vilket jag tror är inom räckhåll. Fast det kommer ju va paus mellan 16-18. Det är ju basket, usa-spanien, bägge är obesegrade. Eller ja, usa är ju helt övermäktiga men det kanske blir lite spännande iaf.

Inga kommentarer: