torsdag 4 mars 2010

work work work

Nu är alla labbarna redovisade och jag och min tyske vän ska bara göra klart projektet som ska redovisas nästa vecka sen är årets första kurs avklarad...förhoppningsvis med ett högt betyg, som det ser ut nu ligger vi på ett B. Med lite tur blir det A. Sedan återstår bara två kurser sen har jag läst alla obligatoriska kurser. Ja jag måste ju tenta av de som jag kuggat men efter det är det bara exjobb kvar innan jag släpps ut ur buren.

Vad har hänt sen sist då? Inte så mycket, jag har fortfarande inte fått min kamera. Tydligen stötte killen på Canon på nåt problem men jag ska tydligen ringa han imorgon så tellar han mig om when the camera ist cümming. Är iofs ett tag kvar till Trysil men vill gärna ha den innan så jag hinner vänja mig vid fokusen o.s.v. då det är manuell fokus som gäller när man filmar.

Imorgon och lördag blir det jobb så jag kan tjäna lite dinheros. Nu blir det till att slappa och kolla på The Bourne Ultimatum på tv.

Stay black!

Inga kommentarer: