onsdag 24 mars 2010

My bad

Oj, det har visst gått en vecka sen jag uppdaterade bloggen. Å andra sidan så spenderade jag hela förra veckan med att plugga sanstat hela dagarna för att sedan (förmodligen) kugga tentan på fredagen...sjukt värt. Passade då på att bege mig hem till Sveriges hjärta - Dalarna för god mat, snowboard och ännu mer god mat. Helt perfekt var det, har dock fortfarande träningsvärk efter snowboardåkningen i lördags...och är nu lite förkyld :( Hur som så fick jag prova kameran i backen och det kommer nog komma upp en edit från helgens åkande senare i veckan.

Denna vecka har jag mestadels suttit och jobbat på min e-portfolio. I och med att dagen är avklarad är även veckans skolarbete avklarad, om man bortser från det som ska göras till nästa vecka. Så det blir till att bege sig hemåt mot Dalarna på torsdag igen för att sedan åka på ABB-resa till Trysil på lördag. Det kommer bli smutt!

Nu ska jag slagga, stay black!

Inga kommentarer: