fredag 12 mars 2010

Tentavecka

Igår redovisades det internetprogrammeringsprojekt...det gick väl ok. Vi hade dock tänkt redovisa två extralabbar också så att vi skulle få ett A, men det fick man tydligen inte göra efter de ordinarie labbarnas deadline...så vi fick ett C istället. Kändes lite surt, hade inte skadat om läraren hade delat med sig av den informationen tidigare. Nästa vecka är det tentavecka och jag har bestämt mig för att försöka tenta av sanstat, vi får se hur det går men det är värt ett försök. Så jag kommer dessvärre sitta hela veckan och plugga, lär inte bli så kul.

Det har börjat bli vår här också, eller ja varmt i alla fall. Får se om det håller i sig eller om det blir kallt igen om en vecka, hur som så är det quite skönt med lite varmare klimat. Hoppas bara att snön ligger kvar i Trysil i två veckor till så vi har nåt att åka på när vi kommer upp dit.

What else is new...hm jo jag borde få min kamera idag, enligt rykten skulle den ha skickats igår så med lite tur så får jag den idag....annars borde den väl dyka upp på fredag. Enda som skulle suga är väl om jag får hem bara ett kamerahus istället för ett kit nu...hoppas bara att killen på canon kom ihåg vilket kit jag skulle ha. Det går väl iofs säkert att skicka tillbaks och byta om det blir fel, fast problemet där är att killen jag pratat med åkte på semester igår...så då går det väl inte att byta i suppose.

Aja, nu blir det till att kolla upp en del till mediejuridik-projektet och tvätta lite.
Stay black!

Inga kommentarer: