söndag 14 mars 2010

Too cool for school!

Jahapp, tack vare stolpskottet som tyckte det vore roligt att dra iväg ett hot om skolmassaker på KTH så blir det ingen skola för mig imorgon, inte heller för min dam. Tydligen ska det vara "säkert" att gå där imorgon då det ska vara poliser där men det betvivlar jag...dumt att ta några risker. Dock så har jag en tenta på fredag och min dam en på onsdag...så vi får se hur vi gör med de, känns lite osäkert.

Helgen har vart spännande med rominas kompisar på besök samt att jag äntligen har fått min lilla bebis. Har inte hunnit leka med den så mycket men det blir det mer av nu i veckan. Ett skott från i helgen, med ISO 3200! asnice brusreducering yao

Stay black!

6 kommentarer:

Anonym sa...

fan va ful du är

stenman sa...

moget o vara anonym, ska du dö eller ?

Alex sa...

fan stenman, vilken coincidence att du kommenterade exakt samma minut som den anonyme...

fredrik sa...

jag vet, sjukt...

Sofie(!) sa...

JAG HATAR DIG! Du kan ta din bebis och dra nan stans. Att du skulle bli forst med en san underbar bebis trodde jag inte forsta gangen jag sag dig. En 1000d ar mer vad jag forknippar dig med..

Sofie (!) sa...

Eller ok, hata kanske va liite starkt men ogillar i alla fall.Ogillar pa grund av en visss avundsjuka, MEN BARA VISS!!